Leveringsinformation / EAN

Som kunde skal du modtage din pakke hurtigt og med den sikreste form for levering. Derfor har Nordic Heat valgt at benytte PostNord som leveringspartner. Rettidig levering forudsætter dog, at PostNord overholder dag-til-dag levering. Opstår der imidlertid forsinkelser hos PostNord, vil dette forsinke leverancen til dig tilsvarende.

Vi har sædvanligvis 1-2 dages leveringstid. Har vi givet dig besked på mail om, at din pakke er på vej, og du intet hører fra Post Nord, så ring eller skriv til os, så sender vi et link til din forsendelse (Tlf. 2717 0000 / email: service@nordicheat.dk).

PostNord’s kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 99% for pakkepost. Bemærk, at denne procentsats er gennemsnitlig, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.

Nordic Heat.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af PostNord’s målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan være 2 dage om at nå frem. Vi tager dog altid udgangspunkt i dag-til-dag levering.

Ved levering til erhverv sender vi med hhv. Post Nord og Danske Fragtmænd og altid dag-til-dag.

Ved levering til udlandet sendes med UPS – levering typisk 2-3 dage inden for EU og 3-4 dage uden for EU.

Vi leverer også til Sverige og Norge ved bestilling på vores danske hjemmeside (nordicheat.dk). Priserne til Norge er uden moms.

Kommuner/Virksomheder – EAN

Her kan bestilles direkte på hjemmesiden og få tilsendt faktura via EAN, indsæt blot jeres EAN-nr. i bemærkningsfeltet og vælg bankoverførsel som betalingsform, så bekræftes ordren med det samme.

Der kan laves en bankoverførsel på:

Reg.nr. 2276 Konto 4385286657

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf +45 2717 0000 eller på: service@NordicHeat.dk